WikiPeru • L’Encyclopédie du Pérou
Français English Español

gil en chantal

Revenir à la liste Nouveau message Rechercher S'enregistrer Se connecter Message précédent  •  Message suivant

Page 1 de 11

gil en chantal
tatti marie
Date: 21/06/2004 09:54

beste gil momenteel heb nog een maaand nodg dan s mijn pc gemaakt ik ben al druk bezig geweest het doet me alleeen zon pijn dat ik nog nit meer kan doen ik heb contact met ivo maar ik ben maar alleen bezig vandaag krijg ik een email van eva van dat benefiet woensdag ik ga straks ivo ook proberen te bereiken ben op zoek via bedrijf naar duploblokken koop een steen hier voor julie een steen daarverder is mijn email adres kersjes31@hotmail.com ik wou dat al bij jullie kon zijn veel liefs kristina

Publicité
 Re: gil en chantal
tatti marie
Date: 21/06/2004 10:00

dit is een oproep om gil en chantal te helpen we hebben donaties nodig om de kinderen in het weeshuis een leefbaar leven te schenken ben u geintreseerd om te helpen mijn email is kersjrs31@hotmail.com of ik ben te bereiken op nr 0474517238 met voorbaat dank van de weesmusjes los gorriones.net .com .neem eens een kijkje

hi from Lima
arist
Date: 22/06/2004 14:25

hi, i am walther i would like to meet you soon

Re: hi from Lima
tatti marie cristina
Date: 27/06/2004 13:46

hi thx for the mail are you also working for the benefit for los gorriones i hope so because we can use alllll the help we can get greetings tatti marie cristina beyyy

Publicité
Page 1 de 11
Revenir au début Revenir à la liste Nouveau message Rechercher S'enregistrer Se connecter Message précédent  •  Message suivant